Добре ми дошъл в wordpress.com

И такаааа. Май ще пиша само глупости засега, но това е защото все още не знам какво ще иска душата ми да избълва🙂

13ти, петък…

Влади, честит рожден ден! Честит рожден ден и на шефа ми, но той някъде скатава и не се появява дори за по един бомбон. Шефове😉

Днес е 13ти… и е петък. Фаталистите да му мислят. Според мен е хубав ден… Всъщност като се замисля…(а аз бавно мисля, но пък и на теб сигурно ти е трудно да ми следиш мисълта)…май не е толкова хубав. Навън времето е начумерено, а вътре са намусени колегите ми, сутринта ми изгоря лампата на единия фар на колата, но пък други карат и въобще без светлини… Абе, денят наистина не е хубав. Просто е поредният работен ден. Единственото хубавото е, че е последен. В събота и неделя отивам на бъги в Чирпан и съм сигурен, че ще ме гостят с прясна риба на скара. Обичам да ходя на бъги в Чирпан точно по тази причина🙂

И такаааа… Днес е петък 13ти и светло чувство в мен напира. Не да пия бира, а да си направя блог. Ще попитате защо? Ще отговоря: не знам. Така реших. Много питате. Попадах няколко пъти на едина страничка и затова взех кардиналното решение да си създам усер тук. Тук! Точно тук! И само тук! И да не съм го казал, пак ще повторя: не питайте защо.

Мразя да се регистрам където и да било заради полета от рода: „Въведете таен въпрос. А сега въведете и таен отговор.“ Е, от толкова много тайни аз така и никога не успявам да си възстановя паролата. Та така от началото на интернета (или поне началото му свързано с мен) не се регистрам на места с такива въпроси. Тук обаче стана лесно и бързо и преди всичко не болеше🙂

Това беше първото приятно впечатление. Второто такова е, че ми сложи заглавието в синьо етикетче – правилно, аз съм момченце. Поздравления! Още едно нещо ми привлече вниманието – стандартният пост и по скоро заглавието му – „Hello world!“. От както се занимавам с компютри това изречение ми се е запечатало в мозъка и всеки път като си помисля за програмиране (което всъщност не е ставало от години) този надпис започва да мига в главата ми в цвят спрямо настроението ми. Като малък мама ме сложи на 8мака (който не е виждал зеленото чудовище, той не знае за какво иде реч) и каза напиши сега: 10 PRINT „Hello world“. Май беше само Hello, но от там се започва и така до Hello world оградено в html тагове. Та сега мисля да си оставя стандартния пост там, като изплувал от миналото спомен.

Навън напече, аз излизам. Ще има и втори опит. Това беше засега😉

8 thoughts on “Добре ми дошъл в wordpress.com

  1. това беше първият коментар след прочитане на поста. стана ми весело и реших да го пусна тук🙂

    [22:25:43] addie says: kvo e tva 8мака
    [22:25:59] Иво says: правец 8
    [22:26:06] Иво says: 8 битов компютър
    [22:26:09] Иво says:🙂
    [22:26:18] addie says: ne,4e ne6to mn mi govori pravec 8.ama dobre
    [22:26:20] addie says: aha
    [22:26:35] addie says: tova predi na6ata era li e bilo (think)
    [22:26:49] Иво says: хихи
    [22:26:53] Иво says: преди твоята определено
    [22:26:56] addie says: (chuckle)

  2. Я виж кой се сдобил с блогче. Съвсем случайно попадам тук, и … Изненада. Продължавай все така, може да ти направим спешъл раздел пътешествия😉

  3. Привет! Просто оставям диря, че ти чета блога. Пътеписите ти са увлекателни, НО имат един съществен недостаък – малко са. С времето може и да го преодолееш.😉
    При срещата с „10 PRINT “Hello world”“, ако знаеш каква носталгия ме разтресе…

  4. Дай ми време. Блога го направих на шега преди 2 седмици. Всяка събота и неделя съм някъде, ако се случи нещо интересно ще го опиша. Ако не е интересно ще се постарая да го направя такова🙂

Вашият коментар

