Бум, бум, бум, бум

Както ме поздрави днес Пипи: Бум ден🙂

Всъщност хич не е толкова весело. Сутринта гръмна нещо и ме събуди. Отворих очи и си казах: Някоя мутра гръмна. И си задрямах пак. След малко пак. Хмм, интересно.
Но чуденето ми не продължи дълго защото свирна алармата на телефона и трябваше да ставам. Тоалетната, банята, сутрешен тоалет. Станах по-рано защото трябва да ходя да изпращам хора на летището. Излизам от банята и телефонът ми звъни. Вдигам – нинджа… не бе, брат ми. Та брат ми обяснява набързо случилото се и казва да си затворя прозорците. Пуснах тв и от кутията му се разнесе дълбокия глас на Бат Бойко Борисов с нервно рекламна нотка: Чакаме военните да се намоткат! Нищо не знаем! – и затвори. По всичките теливизии започнаха да се обаждат очевидци и да разказват за изпочупени прозорци. Обадиха се и такива, който обичат да всяват паника: Аз не знам къде е това, какво става там, ама да знаете, че е опасно… и ще загинат хората…; Аз съм химичка и ви казвам да затваряте прозорци, врати, слагайте плътни завеси и ги мокрете с вода… И така по всичките ни телевизии. Излязох навън помирисах – в Мусагеница нямаше миризма, нямаше кисели вкусове.

Натоварих куфарите, запалих колата и хайде на летището. Терминал 2. Влизаме в сградата и ни посреща спокен и сладък глас (обиновенно такива гласове са на мустакати баби меци): Динг – донг, Поради извънредни обстоятелства летището няма да работи между 7.30 и 9.30. Хм, моите хора трябва да излетят в 9.30. Преди да погледнем телевизорите с полетите отидох до прозорците да погледна. Все пак от там има пряка видимост в посока Бутонец и Челопечене. Вече нямаше нищо. Една жена ми разказа, че сутринта се виждали пушеците, а окачените по тавана плоскости са претреперили при взривовете. Огледах се. Освен една лампа висяща на кабелите си не видях други признаци. Разбрах, че снаряд е паднал на една от резервните писти. Сутринта били свалени пътниците от 2 самолета. Нормално е. Ще вземе да гръмне нещо и свали самолетите какво ще се обясняваме. Мисля си – когато турците правеха окачените тавани на новия терминал напече слънце и плоскостите паднаха, а сега при удърна вълна дали биха си стоели на мястото… интересно. Но на летището цареше спокойствие. Отложиха полетите до 14.30 и аз потеглих към службата.  Последната ми информация беше, че са извели хората навън, сигурно са се сетили за окачените тавани😉

В момента слушам по радиото, че една таксиджийска фирма пращала коли да евакуира хора от летището, но полицаите не ги пускали. Аз пък видях как полицаи спираха такситата и само ги оведомяваха нещо и ги пропускаха към входа на терминала. Ама всеки си прави реклама.

Притесненията идваха от това, че може да гръмнат 15 тона тротил. Обаче пък той не се взривява при огън. Трябва му детонация. Току що министър Миков съобщи: Тротила изгоря. Опасността премина.

Шефът на летището каза: Пътниците са на паркинга пред терминала, чакам специалистите да вземат решение и да върнем хората вътре и да им раздадем вода. Полетите ще са със закъснение. Ще се направи внимателна проверка.

Та така, сега отивам да си взема една награда, ще пиша дали ми е харесала. Приятен ден на четящите.

Поздрав с Калашников на Горан Брегович (не се кефя на тази музика) – Бум, бум, бум…

 

Edit: Ето какво разказва брат ми за усетеното на ул. Оборище:

Баси, това сутринта какво бешееее? Прозорецът ми се отвори, а съквартиранта за малко щял да падне от леглото. То пак като не гръмна другия склад, че тогава 8км изчезват. В началото си мисля: тези пак посрещат някого със салюти… ама пък толкова рано едва ли. А после падна мазилката на блока.  Излязохме с Пламен на терасата и видяхме гъбата и Ламби вика: ядрен взрив.  Аз му отговарям: ако е така няма да сме живи още… сигурно са гръмнали някоя мутра. А пък то какво било. Ние сме на 20 км, а го усетихме все едно е до нас.  Ама вярно тези пък толкова зле да са… Не могат да реагират, баси!

7 thoughts on “Бум, бум, бум, бум

  1. Голяма паника, голямо нещо. Поне тая сутрин минах 7-те километра до работата за 15 минути а не както винаги за 45…
    Хубави фойерверки бяха…

  2. По последни данни времето в София е слънчево с прегърмявания.

    Преди да чуем Екогласност
    нямаше и рад-опасност
    а децата веселушки
    светят като крушки

  3. @Alpina, с нетърпение очакваме следващите ти прогнози.🙂
    @Vasilev, надяваме се, че няма да прекалиш с предохранителните мерки и да се метнеш на самолета заедно с тези, които изпращаш.😉

  4. Аз пък разбрах от цялата олелия, че тая работа, за ликвидиране на боеприпасите , дето я мотали над 18 години, сега я свършили за една сутрин и то без жертви!?!?

  5. Хм, или пък да се прикрие кражба. Представи си ако някой… по някакъв начин… някога е успял да свие експлозиви от там… Сега няма да се разбере, нали? Колко удобно🙂

Вашият коментар

