Шоколад, шоколад :)

Сещате ли се за една тъпа реклама в която две дечица викат с убит ентосиазъм: Шоколад, шоколад. Все едно са ги тъпкали цял месец само с шоколад и накрая баба си идва от село и вместо да донесе сланинка и мръвки носи шоколад. И понеже мама е казала, че каквото им донесе баба трябва да се радват и да викат, изпаднали в телешки възторг, те горките викат: Шоколад, шоколад.

Аз обаче не съм като тях. Колкото и шоколад да ям винаги ще го обичам. Като гледам и Деничеро много го обича🙂

Помните ли бомбардировките в София? Не, не тези през Втората световна, въпреки че някои от вас сигурно ги помнят😉 Имам предвид последните. Челопеченските. Тогава прогнозата за времето по телевизията беше: Слънчево с прегърмявания.

Шоколад Линдт
Шоколад Линдт

А помните ли, че тогава изпращах хора на летището. Дам, за Германия. Вярно е, че не можаха да отлетят два дена и се разхождаха по цял ден из Софето с куфарите. Вчера даже си спомняха как са ги изгонили навън от терминала на полянките и показваха снимки. Ще има да си го спомнят. За сметка на това снощи си кацнаха нормално. Без салюти, без закъснения, без празнични посрещания. Само ние си ги прибрахме, платихме 3 лв за паркинг и хайде към вкъщи.

У нас ги чакаше трапеза – празнична… като за наши хора. Ядохме пихме и се веселихме. Какво сме яли не е интересно. Какво сме пили също. Въпреки че пихме хубаво скотско виски с дойчовски сушени ядки. Последните представляваха смес от стафиди, сушено кашу, сурови бадеми и какво ли не. Страшен микс и подобаващо мезе на вискито. Уикеда нека си го пият само с фастъци като им е толкова акъла.
Вечерта завършихме с обсъждане на снимките от странство. Хубави снимки, хубаво уиски. И шоколад за мезе. Шоколад, но не какъвто и да е. Шоколад Линдт. Линдт я. Нама да си играем на дребно. Аааа. Страшен шоколад. Тъничък, твърдичък и финничък. Отхапваш и усещаш как в устата ти се топи нежното блокче. По езика ти се разлива щипкав вкус на натурален шоколад… и изведнъж… устата ти пламва. Боже, какво изядох. На опаковката си пише. Чили. Чили? Шоколад с чили? Ама това е люта чушка. Лелеее какво правят хората. Обаче въпреки голямата изненада в устата остава приятно щипчиво чувство. Отпивам от чашата в която се борят две кубченца лед и настава блаженство. Отново снимки, отново блокче шоколад, отново глътка от кехлибарената течност… и така до късно през нощта…

32 thoughts on “Шоколад, шоколад :)

  1. Ммм, този го питах преди време – тези ЛиндТ са големи. Ядеш си един шоколад, преглъщаш.. и след малко – вълната в гърлото🙂 Дегустаторите биха каали нещо като „послевкус“ сигурно, ама то си е едно уникално усещане.🙂

    Мдааа, на Линдт дори и най-обиконвения им млечен (ЧЕРВЕН) шоколад така се топи на езика, че е сред моя Топ 10 на нещата от живота.

    Да ви е сладко (и лютивко)!

  2. ОБОЖАВАМ шоколад!!!! Обичам Милка и Линдт, а и Тоблерон харесвам. А сладолед…. Друга тема е. А шоколад с мерло пробвал ли си? Мммммм вкусно!😉😉

  3. Хихи!
    @Дидка, много те обичам, че пак ме разсмя! Аз този шоколад май не съм го виждала от десетилетка!
    @Василев, аз лично препоръчвам от онези чушки, които се отглеждат на прозореца в саксия – червени и не по-дълги от сантиметър и половина – два! Само първо да питам – пожарогасител имаш ли си???

  4. Вили, не можеш да ме изплашиш с люто🙂
    Баба ми отгледжаше едни много интересни люти чушки в саксия. Имат формата на камбанка и като донеса тук всички мислят, че са пластмасови и са за украса. Обаче като си отхапиш само от месестото ти пламва устата, да не говорим като стигнеш до семките🙂

  5. Вили, личи, че не си никъв фен на шоколадите – има ПАК Кума Лиса и в интерес на истината е доста сполучлив🙂
    Иво, аз мога да се къпя в шоколад, само се опасявам, че много бързо ще ми свърши банята, но също съм фен на Линдт, за предпочитане червения. Виж, такива измишльотини като шоколад с портокал, шоколад с вафла, шоколад с глупости, ей на и ся – шоколад с чили, не съм им фен. Не може да се усети шоколада от тях. Тия хора друга работа нямат ли си, ами мислят само как да съсипят хубавия шоколад???? Пробвай (ако не си пробвал) да пиеш кафе и да хапнеш веднага шоколад … т’ва е, ‘дет се вика ‘амброзията на боговете’. Нещо невероятно е!

  6. Скиците с рошавите глави да не обиждат на тема шоколад. Просто се заглеждам по лъскавките опаковки. А и съм фенка на тъмния шоколад – Кума лисата беше по-скоро млечен.
    Дени4е, аз пък съм фенка на странната комбинация – червено вино/шампанско с шоколад, но сега хич не й е сезона.

  7. Вижте сега, у нас сме ЧЕТИРИМА страстни почитатели на шоколада. Опитвали сме всякакви видове, но ако я караме само на Линдт, ще се разорим. Споменах Кума Лиса, понеже преди няколко дни купих следния комплект: 7 шоколада Кума Лиса + книжка с приказки за Кума Лиса. И имаше шоколад за цял ден.
    А за насладата от шоколада и за странните комбинации от вкусове имам материал за цял роман😀
    В тази връзка някой обича ли пица с ананас?

  8. Диди, у вас положението е много зле. У нас, нали съм родена с късмет, Краси купува шоколада, Валката изяжда няколко кубчета и загубва интерес и кой тогава остава на края на редичката да довърши започнатото?!
    Не, не съм опитвала пица с ананас, но ананаса ми звучи като нещо, което може да бъде потопено в коняк и след това изядено с кеф.😉

  9. Стараем се да не те амбицираме да ги прехвърлиш. Да не започнат момичетата вместо да ти налитат, да те заобикалят. (за овални форми намеквам)😉

  10. Руми, повечето от коментиращите в блога сме жени с опит (това е заобиколен начин да кажа – на възраст) и за нас Иво си е още момче. А от момче до дете си е една крачка разлика. (Обръщам се с Руми, защото предполагам, че и ти си младичка. Въпреки, че на аватарчето много не личи.)

  11. Хехе, че аз съм си дИте😉 за разлика от батко Иво😛

    А аватарчето хич го няма😦 наистина. Май ще трябва да се регистрирам или не знам какво трябва да направя, за да има картинка

    Трябва да попитам бати😉

  12. Руми, „батко“ ти Иво ще ти нарисува на аватарчето две опашки и бритонче. Така и ще те различаваме от останалите, а и ще си личи, че си дете.😉

  13. Батко ми Иво може да ми сложи една снимка, вместо да ме рисува. И без друго ги е натрупал камарите🙂 Но не праща😦 да се видиш

  14. Руми, не си ги искаш както трябва. Трябва ти само невинен поглед, придружен с репликата: „Нито една сполучлива снимка ли няма? Не се тревожи – все ще се научиш някога да снимаш!“ Всичко това с успокоителен тон.😉
    Сега вече Иво ще ми даде червен картон, задето те подучвам! Да се надяваме, че ще му мине докато се върна от морето.😛

  15. По Deni4ero – вата тема, поддета от Василев:
    Нали съм по любовните чупки –
    ето една от личния ми архив:
    „Няма да се учудя ако тия топли кафеви очи, започнат да се топят и стичат по бузите му, оставяйки шоколадови следи“

  16. Охх, шоколад- само без плодови пълнежи- всичко друго приемам, особено ако е черен😉

    Дени4еро- по въпросът с кафе и шоколад- в магазинчето за кафе до офиса от скоро продават шоколадови лчжички, за да си бъркаш с тях кафето😉

  17. Ха, опитах прословутия шоколад и установих три неща:
    1. Както се и очакваше, Василев ужасно преувеличава – не ми се наложи да ползвам нито чашата с вода, нито кубчетата лед предвидени да потушат пожар в устата ми.
    2. Леката лютивина се усеща не в устата, а на гърлото и усещането не е никак неприятно.
    3. Натуралните шоколади на Линдт са най-добри.

  18. Василев, пробвах най-накрая прословутия шоколад с чили. Мммммм страхотен е. Съпругът не го хареса(а това е чудесно за мен) и се наложи аз да го изям целия. Признавам не лютеше особено много, а аз не обичам люто. Липсва ми уискитоооо. Адаш, остана ли от бутилката?😉

Вашият коментар

