GPS Навигация…или Къде отиде електронното ми гадже?

Знаете ли що за чудо е GPS навигацията?

Сигурно да. Аз бях скатал едно, ей такова, като на снимката. Покет пц с вграден гпс приемник. Днес ми го взеха😦 Ще ми липсва сладкият женски глас, който ми показваше посоката в живота на движение, който нежно ми намекваше да спазвам намаля скоростта, който досадно ненатрапчиво отброяваше времето до пристигането… Сбогом моя любов…

 Жалвах се на един приятел, който знае за какво иде реч и ето как протече разговора:

 Иво says: адаша си прибра гпс-а
 Иво says:😦
 Меч О’Пух says: haha
 Меч О’Пух says: kef – onaq nema da mi dudne!
 Иво says: еее
 Меч О’Пух says: mrazim
 Меч О’Пух says: ne otri4am 4e ponqkoga e predimstvo
 Меч О’Пух says: ama ne e neobhodim 4ak tolkova
 Иво says: като караш сам има с кого да си говориш🙂
 Меч О’Пух says: haha
 Меч О’Пух says: az si goovrq s drugite glasove v glavata mi:P
 Иво says: първия път като я включих тя пита: ще смените ли маршрyта
 Иво says: аз викам да
 Иво says: след малко тя пак пита
 Иво says: аз по-високо: да
 Иво says: накрая и се развиках
 Меч О’Пух says:😀
 Иво says: ама тя продължи да пита
 Иво says: аз от къде да знам тогава, че трябвало да натисна бутончето и?
 Меч О’Пух says: normalen razgovor s jena😉
 Иво says: хаха
 Меч О’Пух says:🙂

 Както казах в началото, бях скатал едно такова чудо. Заредих го, сложих му софтуер иГо (iGo) с карта на България и хайде на път. Зададох крайната точка на маршрута и се чу сладък женски глас, който ме поздрави. Бях приятно изненадан. Сложих колана, завъртях ключа и дадох газ. Момичето казваше: на следващото кръстовище завий наляво, завий надясно, ляво, дясно, лясно… Тя пък ще ми каже на къде! Аз София я познавам по добре от софиянци, а някакво е-гадже ще ми каже на къде да карам. Айде де! Когато не я послушах тя започна да разпитва дали да смени маршурата.

 Както и да е. Тръгнахме с Асен към Калипетрово… Силистренско. Натиснах газта и с нежен глас алтернативната ми приятелка съвсем деликатно каза:
– Вие карате с превишена скорост.
 Веднъж, дваж, ама тя стана досадна. 
– Моля? Ти ли ще ми кажеш на мен? Абе ей! Яяяя си трайш да не ти спра тока…

Обаче тя май ми се разсърди. Като че ли нарочно започна на места да ме обърква, вместо да го придържам в ляво (пътя – да уточня) ми казваше да завия. Един път се вързах и се озовах на някакъв каубойски път в 5 сутринта. Все едно бях в Тексаското клане. Ей да знаете страхът е голямо шубе. Моментално обърнах и се върнах на главния път.

Обаче като пътувам сам не се държа така. Коткам си я: „Кажи миличко на къде да свия сега?“, грижа се за нея да има непрекъснато ток и удобна поставка, прибирам я на сянка в жабката като спра на слънце и какво ли още не…

И накрая тя си тръгна…😦

31 thoughts on “GPS Навигация…или Къде отиде електронното ми гадже?

  1. Eто заради такива устройства в мъжкото съзнание се загнездва трайно убеждението, че ако започнеш да се грижиш прекалено добре за нещо, което ти говори с женски глас, „нещото“ неминуемо ще те зареже. Хм, може и така да е!😉 Но пък приятелят ти е прав, че подготвя за стандартното общуване с жени – почти всичките ти реплики ще бъдат игнорирани, докато напътствията нямат секване. Явно вече си усвоил общуването, затова са те лишили от е-присъствието й.😛

  2. Ей, какво нещо е технологията!!! С един прост навигационен уред и колко много неща научаваш с него: не само посоката на движение, а и да спазваш правилата и даже как трябва да контактуваш(и в живота дори) с дамите. Ама ти върви да пишеш, ей Василев! Пиши по-честичко, за да ни расмиваш!!!😉😉

  3. Пипо, жена-навигатор? Всъщност познавам някоко такива, доказани. Все пак едната е европейски рали шампион от близкото минало. Ама са по-възрастни😉 Лятно време пътувам предимно по работа и повярвай ми в такива ситуации е по-добре да е електронен навигатора😉
    Колкото до ракията… само събирахме сливи. Бащата си направи проблем с пъпната херния и го водих на доктор. Онзи каза: режем веднага! Бащата каза – няма, като сваря ракията🙂
    Писането… пиша, пиша… когато има интересен повод.

  4. 😆😆😆 не ти трябва истинска навигаторка, ще я свалиш на второто кръстовище, а да не говорим, ако тя те набута на каубойския път … ще си я зарежеш там до Второто Пришествие😀

  5. LeeAnn, за толкова години на жените само едно копче не съм намерил… това на говорителя.
    Пипи,
    „Аз много обичам да се движа с карта И винаги само аз знам къде отиваме“ – точно от това се притеснявам😉

  6. Абе аз нарочно така го написах😉 Иначе факт е, че хората с мен – мъже и жени – никога не могат да се оправят с това пособие, а с картата в моите ръце ставам като Пагане и започвам да говоря вместо нея😉 И никога не съм загубила себе си или някой друг.

  7. Пипи и моите навигаторки казват като теб, обаче не отчитат факта, че не винаги ги слушам.
    Редовната ситуация: междуградски път, наближаваме Т,У,Ъ,О и друг вид -образни крастовища, няма табела или отдавна е станала жертва на ръждата и на въпроса „сега на къде?“, получавам отговор: „ами то сега… тя картата… ама това село не трябваше да е тук…ама те звездите са се преместили…“, а до кръстовището 300…200…100 метра и… спирам за да погледна аз картата🙂
    А каката от телевизорчето казва: След 800м завий надясно, след 300м на дясно, на следващата в дясно.
    Вървете ми обяснявайте сега да я сменя със истинска.

  8. Аз вече се почувствх обидена ;( хм
    Догодина, хич не ме интересува планинско ли има, писта ли, ще те взимаме на всяко дамско и без да ми се измъкваш😉 Ясно?!😛

  9. @Ех, адашке, то хубаво да си вземе ново елгадже, ама на нея как ще й казва: „Помниш ли, миличко, миналата година като минавахме от тук какво ни се случи?!“
    @Румето, подозирам, че щом е за „дамско“, Василев ще се остави да бъде убеден. Лесно!😉 Между другото разгледах ти страничката. То наистина си е срамота да не ти се виждат сините очи на аватарчето. Я, бате ти Иво да ти обясни как можеш да коментираш тук със снимка.

  10. Оу, не можах да го убедя да дойде на последното дамско за тази година, но за догодина да се готви😉 Атаката ще бъде най-малко двойна🙂 Ако плановете се сбъднат ще го назначим за щатен фотограф на отбора, хихиххи🙂 И никакви измъкваници, Василев😛

    А ако има наистина възможност да си сложа снимка тук, без да съм регистрирана, ще бъде чудесно. Ще го попитам Батко ми, как става номера😉

  11. @Руми, има възможност да се регистрираш в Уърдпрес, но без да си правиш блог – само за коментиране. Тогава можеш да си слагаш каквито искаш аватарчета. Мисля, че няма да има проблем и да сложиш линк към собствената си страница. Аз наскоро го научих, ама веднага да блесна със знания.😉
    @Иво, тържествено се извиняваме, че ти ползваме блога за чат и то под такава сърцераздирателна тема. Но при толкова жени тук, трябва да се примириш, че от време на време ще ти се качваме на главата.😀

  12. Хаха, не се притеснявайте. Няма само вие да ми се смеете като ме четете. Нека и аз ви се смея.
    Колкото до аватара… идея нямам как можеш да сложиш аватар ако не се регистраш тук. Но някъде ми мина пред очите, че има глобална блог-аватар регистрация и ще излизаш навсякъде с аватарчето. Не знам как става.

  13. Между другото вчера си харесах една нокия и сега дадох бойна задача на брат ми да я намери по-тънко от колкото в магазините. Така че… ако реша да изтръскам джобовете може да си имам нов навигатор преди да тръгна за Садина. Къде е това ли? Хмм… не знам (почесвам се умно по тиквата)😉

  14. Има едно такова село в Поповско, но не знам дали е единствено. Ако е това – мини и през нашето село и прати много поздрави на мама.😛

  15. Ако питаш кака ми може и да успее да ти обясни къде е Садина. Но „женското“ обяснение. Едва ли ще бъде толкова добра като онази електронната😉
    Надявам се, там да не се срещнеш с някои „любими“ индивиди😦

  16. Вили, казвай на мама да коли кокошката и да точи винцето.
    Деничеро, стягай се, та бате Спаси да е спокоен.
    Румо, баба ти Вампирия е много гъста с врачани и съм сигурен, че ще е там.

  17. Аз съм сигурна, че баба ми Вампирия (ама много и отива това име) ще е там. Преди 2 год може би, сестра ми беше в Садина на рали-кроса и Вампирия го е раздавала тежко

  18. Аз обаче съм леко объркана – ти последно на Садина ли отиваш или в Криводол?! Или ще ходиш и на двете!?!
    Щото така като гледам календара – рали-кроса в Криводол е тази събота и неделя, а авто-кроса в Садина е другата седмица
    За тази седмица съм планирала разходка из Витоша, а кака ми е на сватба😉
    Другата седмица мисля да сме в Сливен и не ми харесва много идеята, Дедо да те прати някъде другаде🙂 по-далече от Сливен

  19. Я тук някакви свалки се оформят!! Я вземете се вземете и тогава адашката няма да се притеснява за твоите спомени, Василев. Ще ги имаш мнооогооо… Сливен е хубав град. Руми в събота съм там, а ако и ти щеше тази седмица да ходиш можеше и да се срещнем.😉 8)

  20. @вили къде видя свалки-те (think)😉
    А, че Сливен е хубав град, спор няма. След Пловдив мога да кажа, че е той е втория в класацията ми. Многооо приятели, многооо чудо там🙂
    Но ще ходям натам следващата събота и неделя🙂

  21. Руми, ако на Витоша се разминеш с дребна рошава брюнетка с очила и крайно измъчен вид от катеренето на баири – викай смело „здрасти“ – аз съм. Айлааариипиии!😉

Вашият коментар

