Топло(студено)фикация

0011

Влизам, в стаята ми студено. Докосвам тръбите на парното и те студени. Ето от къде идва студа вкъщи. Друга година по това време имаше парно. Сега няма.

Чудя се на кого да се сърдя. На хората, които искат да ползват топло, а не си плащат за услугата… Или пък, на тези, които ни казват в очите: „Ние Ви крадем, ама Вие си плащайте“?

На стария шеф на Топлофикация му викаме „Топлото“, а новият упорито се бори за прозвището „Студеното“.

А преди време когато детронираха Вальо, някой каза: „Ето, вече няма да има две седмици профилактика през лятото.“ Е, сега имаме топла вода през лятото. А парно през зимата?

А когато сняг забръска, що ще чиним ний зимъска?

ПП: Аз още ходя по блузки с къси ръкави и яке, ама и на мен ще ми стане студено до време😉

А в крайна сметка винаги мога да си седна в колата и да си пусна парното. Като този в опела на снимката😉

13 thoughts on “Топло(студено)фикация

  1. Да не те излъжа точното основание, на което трябва да се сърдиш, но трябва 3 дена поред средната температура за деня да е под 12 градуса и прогнозата за времето да е към влошаване.

  2. Е, аз пък вкъщи имам парно🙂 За сега! Тъй че не се вълнувам грам от „Топлото“, „Студеното“, кога ще спират топлата вода и пр.
    Така ще да е – нали живея в гората😉 някъде над околовръсното😀
    Бабинка🙂 да ни е жива и здрава, че поддържа огина😉 че иначе сме го закъсали с мойта кака😉 ще има да дзиндзирикаме от студи и да питаме и ний „А когато сняг забръска, що ще чиним ний зимъска?“

  3. A аз току-що установих, че са ни пуснали парното! В къщи е по-топло, отколкото навън!!! Дори премръзналият ми нос е загубил червения си цвят и преминал в телесната цветова гама.😉 Но ако теб не те огрее (отопли) скоро, пробрай с по 30 лицеви опори на всеки половин час – в края на сезона ще си като скала.😛

    P.S. Няма да споменавам колко време ми отне да забележа какво е общото между снимката и статията, защото ме е срам.😳

  4. Пък аз нали съм изкривена- топлофицираната кола беше първото нещо, което забелязах😉

    И да се похваля- на нас още в началото на седмицата ни пуснаха парното, че нали сме специални😛

Вашият коментар

