Ей, писна ми!

Писна ми от простотия в България!

Писна ми от простотията на полицията в България!

Писна ми и от нещатастната съдебна система в България!

Не може 20-годишни убийци да се пускат на свобода за 500лв! За 500 лв той ще убива и утре и след месец и твоето дете!

Писна ми от пияни и глупави полицейски служители! Не е нормално да ги арестуват хулиганстващи  в Студ. град и да не им предявяват обвинения.

Да, не ми харесва да ми налита на бой някакъв нещастник с полицейска карта и дошлите униформени да го защитават. Не ми харесва бял опел с надписи „Полиция“, без специален режим на движение,  да излиза на метла от завоя и аз да бягам за да не ме удари. Не ми вдъхва сигурност идиот със синя лампа, който си избива комплексите като ми вика, изцъклен като Шварценегер в „Зов за завръщане“, че пресичам на пешеходна пътека и не му давам път. 

Писна ми, ей!

Ей, пушещите… изчистете първо собствените си редици за да ви имат хората доверие!

Сега  не го заслужавате!

19 thoughts on “Ей, писна ми!

  1. За съжаление няма кой да ни чуе, че ни е писнало. Както казва моя любимец Т.Русев „Кучетата си лаят, Кервана си върви“, та и наш`та работа такава.
    Само че тиквите в „лъскават бяла сграда“ са глухи и неми и чуват само собствените си гласове, които тайничко им шептят: „Кради, кради“
    Тяхната кожа….

    Сега се изумих от новина по ТВ-то че 4 фуражки са били задържани пияни в някое си РПУ (което и да е, все тая). И кво ще очакваме тези спазват закона

    Много правилно си го казал, че трябва да се пазиш от чичкото полицай (ако имаше и по-малки букви, с тях щях да го напиша), който излиза с бясна скорост от завоя и всеки момент може да те удари
    А ние с теб определено имаме поглед и допир с тези чичковци, които избиват комплески и се правят на най-великите и важни люде в държавата
    Все едно сме им длъжни

    Ще прозвучи леко вулгарно, но ще го напиша:
    Мамка им…..

  2. И аз вече се страхувам да се разхождам пеш – после защо не съм слизал от колата….
    Петъка имаме фирмено парти в Студентси град – като се има предвид какво се случва напоследък там… направо не знам как ще се евакуирам от там. А и като знам такситата от там колко са навити да качват до Младост2 – пак ще трябва да си запиша номера за оплаквания на таксиметровите компании и да почна записване на номера които отказват да ме качат – поне да ги накажат малко за арогантонстта им.

  3. Евалата за написаното !🙂 В полицията сигурно има и свестни хора, но определено са малко. То и кой свестен ще оцелее там. Останалите – тъпчно и глупчо, ходят по двоки, и все едно наистина с конкурс са ги подбрали, но вероятно от централния затвор. То бива бива прости хора, ама за тия полицаи няма граници. Той едвам говори, с речник между 30 и 40 думи, събрани от българските чалга хитове, те оръжие му дали и го пуснали по улиците да се прави на каубоец и да избива комплекси. А пушещите е добре да се поогледат хубаво, 90% от тях по 5 стотинки не заслужават от парите на хората, една реформа в тяхните редици и съкращение като при учителите примерно ще намали значително размерите на престъпността в милата ни родина. И заплатите им ще се вдигнат

  4. Много добре написано.
    Обаче. Мен ме е страх вече не само мутри, пияни и корумпирани полицаи и маргинализирани типове.
    Страх ме е от децата, които уж са „бедещето на нацията“. Онзи ден, към 8 вечерта, докато си чаках на Попа група добре облечени деца, явно не чалгарчета, в училищна възраст пиеха вино и мента, трошаха бутилки в краката на хората и крещяха в лицата им.
    Естествено, никой не им направи забележка, нито ги арестува.
    Страх ме, защото насилието е навсякъде вече.
    Не искам да звуча като леличка, и аз съм израстнала около Попа, и ние сме пили бира по пушкомите, но това сега е плашещо.

  5. Така е, на всички ни е писнало. Викали сме, крещяли сме, пели сме „Времето е наше“,вярвали сме в обещание и разперени широко пръсти..Сегя кой на кого врява?Изобщо какво е това вяра, доверие, спокойствие?Това са спомени за наща „държава“.
    Защото всички са забравили „Приказака за стълбата“ на Христо Смирненски и без изключения всички тръгнали от долу с думите:“- Аз съм плебей по рождение и всички дрипльовци са мои братя. О, колко е грозна земята и колко са нещастни хората!“, са стигнали по стълбата (за всеки стулбата е според соибственото амплоа)и сега вече от техните уста звучат думите :“- Аз съм принц по рождение и боговете ми са братя! О, колко красива е земята и колко са щастливи хората!“. Така ,че забравилите от къде са тръгнали и къде отиват , няма да чуят ропота на всички тези на които ни е писнало…уви. Малодушието и безхаберието, са обхвалани българския народ и всяко нещо, което не опира до кокала на собствения бут е без значение. Една истинска действителнос с едно име- България! Тя не е виновна,виновни са хората..всички всъщност , които сме избрали да живеем в нея.Но нещата са твурде далеч, за да се оправят с нашите много или малко безполезни коментари…Господ да ни пази!

  6. Писна ми от дебелогъзи депутати, които избираме и после ни е..т. „Ин виво“.

    Ей този човечец, беден на акъл и емоционални изживявания в живота, имам огромното желание да го посочат кой е, да го разлепят на огромни билборди, и всеки, който го срещне, да му го туря ин виво. Съвсем на живо. Копеленце ньедно.

  7. Вили, принципно не мислех да отговарявам на никого. Даже мислех да сваля на сутринта темата.
    Обаче… вярваш ли ми, че въпреки всичко което слушаме по новините, аз се чувствах по спокоен да се шматкам в нощен Тел Авив отколкото в София?

  8. Ммм, да, прави си, имаш право, но… няма кой да те чуе, освен всички, които са съгласни с теб, но… Знаеш ли каква е съдбата и бедата на българина общо взето – тихото примирение. Много, много лошо. Във Франция вдигнат с два цента тока примерно и ела да видиш какво става по улиците – протести, блокирани улици, движение, стачки. В Белгия вдигнат малко билетите за транспорта – пак протеси, стачки, няма транспорт… А ние какво – мачкат ни, газят ни, цъкаме укорително, възмущаваме се и… се примиряваме. Няма да се оправим скоро. Факт, за съжаление.

    П.С. Зет ми е полицай, невероятно свестен и добър човек. Не го казвам, защото ми е близък, наистина. Шеф е на столична полиция, но дори за обикновен човек е прекалено добър, камо ли за полицай.

  9. Аз не искам да обидя никого. Безспортно голяма част от полицаите – от редовия до началниците – са свестни. Но една шепа нещастници да има, те се набиват на очи. Така че… нека ги изчистят, пък тогава може да не се налага да се страхуваме непрекъснато.

  10. 🙂 Мисля, че на всички ни е писнало, но се държим като овце, и повечето ги е страх да се опълчат на всичко което ги дразни. Дразнят се, но си мълчат. Поздрави за хубавия пост.

Вашият коментар

