Емотиконките на Вордпрес :)

Тук съм, жив съм😉
Ей това отгоре ме накара да пиша. Не че съм жив, въпреки че и това има доста общо. Поводът е намигващото човече.
На тази иконка изглеждам все едно са ми бръкнали в окото. Обаче… не мога да определя в кое. В затвореното, защото са бръкнали и съм мигнал или в отвореното, в което толкова са ръчкали, та са разширили отвора?
Изглежда съм загубил форма. Изпаднах в затруднение за очите. Кое е лявото и кое дясното? Ако наречем затвореното ляво, най-малкото защото е отляво, бихме ли били ние прави, или не бихме били? Защото… ако човечето е отражението ми в огледалото след бръснене или пък снимката, която съм му направил, или пък си ти – от другата страна на монитора (Вили и за теб се отнася), тогава затворенето око отляво ще е дясно… Нали? А отвореното дясно ли ще е или пък не… щом е отдясно?
А? А?🙂

Надявам се не съм Ви много объркал, въпреки смяната на времената – не пролетно с лятното (това не зависи от мен… поне не напълно), а граматическите и употребата на нещо като минало несвършено в бъдещето. И в този дух ще добавя, че евентуално, бих пуснал скоро някоя снимка на горско-ливадна тематика, ама айде ще видим, че… Татко каза, че ще ми купи колело, ама друг път🙂

9 thoughts on “Емотиконките на Вордпрес :)

  1. би трябвало да е така: твоето ляво да е мое дясно и да е твое дясно, ако се гледаш в огледалото. познах ли? или се обърках още повече? има ли верен отговор, или за по-лесно можем да бръкнем в двете очи и да решим набързо проблема😀

  2. Аз тъкмо се канех да питам Графа от къде е измъкнал тези ужасни муцуни! А те били на вордпреса! Няма да ти пусна засмяна муцунка, защото сигурно озъбен изрод ще се истипоса!
    Усмивка!

  3. Imashe edin film,ne si spomniam imeto …moje puk i da beshe za bratovcheda Lari …ta otiva tam bratcheda Lari na shofiorki kurs i na izpita prilichen okruglen elenet s yniforma my kazva:
    „- Sega ako obichate zatvorete si lqvoto oko i my kajete kakvo pishe na stenata zad mene?“
    Lari se pochudva za okoto gledajki yniformenoto lice , zatvarq chinno s ruka dqsnoto oko i po4va da se kokori.
    Policaq my kazva:
    „-Grajdadnino kazah lqvoto-vashe lqvo- moe dqsno !“
    Lari si maha rukata ot svoeto i q slaga na negovoto dqsno oko presqgajki se , adrugata si ruka na svoeto lqvo …
    Posledvahstata kartinka vi e qsna kolko smqh predizvikva…Ta taka..
    Redno e da se orientirame za lqvoto i dqsno , koe na kogo …a s burkaneto v okoto kat da e, bruknali ti -golqm praz😉 ..ima mesta kudeto nqma izbor ot dve dupki i ako ti bruknat e po opasno..nejelatelno da kejem hahahha
    haide vesel den:-)

  4. Уж се ориентирам най-добре с дясно и ляво, но ти ми разби представите. Мисля пак да го прочета, та белким схвана нещо. Тц Отказвам се, току-виж още повече съм се объркала.😀
    А емотикони в началото ми се струваха ужасяващи, после идиотски, а сега ме разсмиват. Май съм на път да свикна с тях.😉

  5. Ха ха ха…. Да, ама аз докато те навестя, те(емотиконите, де) взеха, че оздравяха и са съвсем наред вече… Даже взеха да ми липсват онези страхотиии🙂
    И за кое Вили става въпрос? щото и аз съм много наред с посоките като ляво и дясно. Обикновенно казвам ляво, а показвам дясно….😆 😆

Вашият коментар

